Thursday, January 26, 2012

Iqra'

Assalamualaikum w.b.t

Mmm, sementara menanti pesanan burger siap , saya ambil sedikit masa untuk update blog. Terima kasih pada en.hubby sebab hadiahkan saya mr.ipad, jadi boleh lah saya sentiasa mengupdatekan diri @ mengfacebook @ membeli barangan secara online dengan mudah heheee

Sekadar ingin berkongsi tentang hobi terbaru saya iaitu membaca. Ops, Tapi bukan baca novel cintan cintun ombak rindu bagai ye hehe...Saya lebih gemar membaca buku berbentuk motivasi. Syukur suami mempunyai minat yang sama. Sebenarnya dia adalah individu yang sentiasa menuai minat membaca pada saya sejak zaman bujang lagi. Cuma saya saja yang tidak ambil kisah setiap kali dia membuat ulasan tentang buku yang telah dibaca. Saya patut beri 5 bintang pada suami atas kesabaran dia mendidik saya.

17 Januari lepas, saya mula tertarik untuk membaca how to win friend & influence people. Buku yang simple tetapi sangat bagus untuk diimplementasi dalam kehidupan. Sejak dari itu, saya mula jatuh hati dengan buku. Nekad untuk cuba khatam 1 buku untuk setiap bulan Akan saya laksanakan, insyALLAH.

Moga minat pada membaca akan dapat saya semai dalam jiwa khalifah muda kami Muhammad Iman Khalish, agar dia tidak akan merasa rugi sepertimana yang saya alami, kerna tidak mencitai buku sejak dulu lagi..

Iqra' with me. Ayuh....